Call centrum
02 4445 7777
PO-PIA: 9:00-17:00, SO-NE: zatvorené

Prečo si kúpiť letenku Ryanair u generála LeTenky

25.07.2013
« späť
DSC04172.JPG

Letenky írskej nízkonákladovej leteckej spoločnosti Ryanair patria medzi veľmi obľúbené najmä kvôli svojim nízkym cenám, a tiež preto, že ponúkajú niekoľko zaujímavých destinácií s priamym odletom z Bratislavy, príp. blízkych letísk.

Na našich stránkach www.letenky.sk/ryanair si môžete letenky tejto spoločnosti zakúpiť z pohodlia svojho domova, 24-hodín denne. Občas sa stáva, že mávame telefonáty od potenciálnych klientov, ktorí hovoria, že ale oni si to radšej kúpia priamo na stránke prepravcu, že tam vidia o málo nižšie ceny.

Treba však povedať niekoľko podstatných informácií, ktoré by ste mali pred kúpou letenky vedieť:

1) ak si zakúpite letenky priamo na stránke prepravcu, platiť môžete len platobnými kartami, pozor, pri platbe kreditnou kartou vám bude v poslednom kroku naúčtovaný poplatok, ktorý sa počíta percentuálne zo základnej ceny a jeho výška sa líši (cena letenky sa teda zvýši o tento poplatok)

2) letecká spoločnosť Ryanair nemá žiadne zastúpenie na Slovensku, ak sa pri kúpe letenky pomýlite, prípadne budete mať iný problém a budete potrebovať hovoriť s pracovníkmi spoločnosti, je nutné volať írske číslo a hovoriť po anglicky

3) ak si chcete pred odletom dokúpiť batožinu, príp. vykonať zmenu dátumu, všetko treba robiť online cez stránku prepravcu a znova platiť kartou

4) pred odletom si treba vykonať online check-in na stránke prepravcu a vytlačiť si palubný lístok

Ak si však zakúpite letenky Ryanair cez naše stránky, tak:

1) ihneď v prvom kroku vidíte konečnú cenu vrátane táx, letiskových a manipulačných poplatkov

2) platiť môžete priamo aj i-bankingom (SLSP, VUB, TB, ČSOB), a embosovanou platobnou kartou. Za platbu kartou u nás nie je účtovaný žiadny poplatok.  Tí, ktorí nemajú možnosť ani jednej z uvedených si môžu vytvoriť tzv. podklady na úhradu a letenku zaplatiť dodatočne vkladom či prevodom na niektorý z našich účtov, tu sú však ešte pred vytvorením podkladov upozornení, že cena sa zvýši, a to o 14€/osoba/jednosmerná letenka, o 8€/osoba/spiatočná letenka. Dôvod je ten, že nejde o rezerváciu a naši pracovníci musia tieto podklady po uhradení počas pracovnej doby vystavovať manuálne.

3) ak máte pred odletom záujem o zakúpenie batožiny, zmenu termínu, destinácie či iné, postarajú sa o to naši pracovníci. Jedinou Vašou starosťou bude oznámiť im včas rezervačný kód a zmeny, ktoré chcete vykonať, preveria vám ceny, vystavia proforma faktúru (môžete ju uhradiť prevodom či vkladom na niektorý z našich účtov), a po jej uhradení požadovanú zmenu vykonajú a zašlú vám o tom informácie. Treba upozorniť, že zmena termínu, mena a destinácie za poplatok je možná len do chvíle, pokým nie ste na let nacheckovaní, batožinu možno vložiť najneskôr do 4 hodín pred odletom, len treba po vložení urobiť reprint palubných lístkov.

4) ak sa pomýlite napr. v mene o pár písmen a letenku ste si zakúpili u nás, nemusíte volať priamo do Dublinu. Zavoláte či napíšete k nám, oznámite svoj rezervačný kód, chybu, ktorú ste urobili a naši pracovníci volajú do Dublinu za vás. Zistia vám či je zmenu možné vykonať bez poplatku, prípadne za aký poplatok a budú vás o tom informovať. Až sa bude za zmenu požadovať poplatok a vy s ním budete súhlasiť, vystavia vám proforma faktúru a po jej uhradení zmenu vykonajú a budú vás o tom informovať. Tu však je potrebné upozorniť, že naši pracovníci vám veľmi radi a ochotne poradia, avšak nie sú kúzelníci, ak uvediete úplne iné meno na letenke, v leteckej spoločnosti Ryanair sú nekompromisní, treba zaplatiť poplatok za zmenu mena v plnej výške.

4) Online chec-in sú aj naši klienti povinní si vykonať priamo cez stránku prepravcu. Avšak k letenke im príde podrobný postup, krok po kroku so všetkými informáciami potrebnými na úspešnú registráciu a vytlačenie palubného lístka. V prípade, že k nám klient zavolá a bude potrebovať s online check-inom pomôcť, prípadne mu bude počas neho vyhadzovať nejakú chybu, ochotne mu poradíme, prípadné chybové hlásenia ohlásime priamo prepravcovi. Aj tu však treba upozorniť, aby ste boli pri zadávaní osobných údajov z cestovného dokladu dôslední, len veľmi ťažko, a najmä bez poplatkov, sa dá po registrácii táto chyba odstrániť.

Tiež sa občas stáva, že klient zakúpi letenku pre seba a až neskôr chce prikúpiť letenku aj pre svoje dieťa, ktoré má menej ako 16 rokov. Keďže letecká spoločnosť Ryanair neumožňuje, aby deti pod 16 rokov cestovali samé, vieme im poradiť a najmä v leteckej spoločnosti následne vybaviť spárovanie týchto leteniek. Potrebné však je, aby sa obe letenky kupovali cez našu agentúru.

Tak až budete premýšľať nad kúpou letenky od leteckej spoločnosti Ryaniar, veríme, že vám predchádzajúce riadky pomôžu pri rozhodovaní.



© 1998-2016. Všetky práva vyhradené.          Všeobecné obchodné podmienky  |  Ochrana údajov  |  Kontakt

IATA accredited agent